Waarde leden en vrienden van ChristenUnie Zeist,
De zomer hangt in de lucht: de temperaturen zijn weer flink omhoog – maar ook de zomervakantie komt dichterbij. In Zeist moeten de kinderen nog een aantal weken naar school, en ook de gemeenteraad vergadert nog een aantal weken door.
Daarna ligt alles tot eind augustus stil. Wij organiseren begin juli nog een mooie activiteit, zie hieronder. Op 2 september hopen we u weer te ontmoeten tijdens een ledenavond. Hieronder leest u meer.
Traditiegetrouw legt onze fractievoorzitter Annet graag werkbezoeken af in de zomerperiode. Heeft u nog een idee voor een werkbezoek – iets waar echt aandacht voor moet zijn vanuit de gemeenteraad? Of een goed werkend initiatief wat aandacht mag krijgen? Laat het ons weten!

Met vriendelijke groeten,
Femke Nagelhoud- de Jong
Bestuursvoorzitter ChristenUnie Zeist