Verzorgingshuis vaagzaterdag 26 oktober 2013 00:00

Hoe oud bent u in 2020? En uw ouders? We weten niet wat de toekomst brengt en hoeveel jaren ons gegeven zijn. We weten wel dat de ontwikkelingen van nu een rol gaan spelen in de toekomst van de christelijke zorg. Zijn er dan nog verzorgingshuizen? Nieuwe woonvormen? Is er professionele thuiszorg en welke zorg pakken we dan samen aan als familie, buurt of kerk? Bestaat er dan eigenlijk nog christelijke zorg? En waarom? En waardoor?

De ChristenUnie Zeist organiseert op DV donderdag  21 november 2013 een avondsymposium over Christelijke zorg in 2020 in de Oosterkerk aan de Woudenbergse weg 44. U bent hiervoor van harte uitgenodigd. De avond begint om 20.00 uur (zaal open: 19:30 uur) en zal rond 22.00 uur afgelopen zijn.  Thijs Tromp en  André Rouvoet geven deze avond hun visie op de toekomst en u kunt erover meepraten!  Alle belangstellenden zijn van harte welkom. U kunt  zich opgeven  via secretariaat@zeist.christenunie.nl.   Dan ontvangt u als voorbereiding op deze avond een inspirerend digitaal boekje met artikelen van diverse schrijvers over christelijke zorg in de toekomst.

Over de toekomst van de Christelijke zorg570,4 kBapplication/pdfdownload

Reacties op 'Avondsymposium op donderdag 21 november 2013 Christelijke zorg in 2020 met als spreker André Rouvoet'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Archief > 2013 > oktober